Alle Kategorier

Smart strøm: Integrert solenergiløsning fra Rika Solar

Tidspunkt: 2022-04-29 Treff: 39

Smart strøm: Integrert solenergiløsning fra Rsom solenergi

Rika Solar er profesjonell produsent av litiumbatterier og løsningsleverandør for solenergisystem i Kina, dedikert til providing trygg, pålitelig og kostnadseffektive produkter i solenergisystemer til kunder over hele verden. Business involverer i husholdningselektrisitet, kjøretøy solenergi lagring og andre solenergi PV system.

Rika Solar's produkter hovedsakelig inkludere: litiumbatteries, sOlar inverters, sOlarpanler og fullfør sOlarstrømsett. Etter år med utvikling har Rika en ganske moden teknologi innen litiumbatterier for lagring av solenergi og blir vertikalt integrert i solenergisystemet. Ved utgangen av 2021 har mer enn 1.5 GWh-produkter blitt servert til mer enn 100,000 XNUMX brukere, hovedsakelig i Europa, USA og Sørøst-Asia. Med høyytelsesprodukter og profesjonell service får Rika Solar mye ros blant brukerne.

Rika Solar streber etter å bli et ledende IoT-selskap som forstår brukerne best og håper flere og flere velger Rika Solar for en renere verden.

For å løse problemet med energiforbruk, Rsom solenergi is en vis valg.

Brett ut
ONLINE